OfteStilteSpm_bredde.jpg

Ofte stilte spørsmål

AgroSmart er en fremtidsrettet løsning for regnskapsføring, som vil gjøre din hverdag som bonde enklere. Hvordan? Se under, så får du svar på de vanligste spørsmålene. Finner du ikke svarene du leter etter, så ring oss på 40 10 40 18.

Spørsmål:
Jeg har generelle spørsmål om regnskapsproduksjon fra Azets (tidligere Visma Services Norge).  Hvordan går jeg fram for å få svar på spørsmål?

Svar:
Start en chat fra agrosmart.no eller ring Azets kundesenter på telefon
40 10 40 18. Kundebehandlerne der har høy kompetanse på regnskapsproduksjon. 

Spørsmål:
Jeg har faglige spørsmål om landbruksregnskap levert fra Azets. Hvordan går jeg fram for å få svar på spørsmål?

Svar:
Start en chat fra agrosmart.no eller ring Azets sitt kundesenter på telefon 40 10 40 18. Kundebehandlerne har høy kompetanse på landbruksregnskap i Azets.

Spørsmål:
Jeg har spørsmål om innholdet i den økonomiske oppfølgingen av regnskapet som økonomirådgivere fra TINE skal levere. Hvordan går jeg fram for å få svar på spørsmål?

Svar:
Kontakt TINE Medlemssenter på telefon 51 37 15 00 eller send epost til medlem@tine.no. De vil gi deg svar på dine spørsmål.

Spørsmål:
Jeg har spørsmål om Azets kundeportal (tidligere MyVisma). Hvordan går jeg fram for å få svar på spørsmål??

Svar:
Start en chat fra agrosmart.no eller ring Azets sitt kundesenter på telefon 40 10 40 18. Kundebehandlerne har høy kompetanse på kundeportalen.

Kom i gang nå!

Godkjenn faktura med 1 trykk på mobilen